Gå til innhold

e30 325ix hbo 15000. euok til 2010. årsavgift betalt!

joofay
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du kalle den en IX når den kun trekker på bakhjulene?

Fordi den er ein org IX. Den har andre fjørbein blant anna. Kjekt og vite for eventulle kjøpara..

Ok, da kan jeg legge til at foreldingskassen og stikkasklingene ikke er billig.

Stikkasklinger er 8767.50,- stk på koed + 650 og moms hvis ikke du har de gamle.

Fordelingskassen er på 19411,- ny!. brukt er den kun på 6187.50,-

Så trenger man hardykobling og akslingframover fra Foreldingskasse om du ikke har den?

Mellomakselen er heller ikke den samme. Trenger den gamle. Har du den? Hvis ikke er det fort 3000,- brukt.

Greit og vite for eventuel kjøper :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du kalle den en IX når den kun trekker på bakhjulene?

Fordi den er ein org IX. Den har andre fjørbein blant anna. Kjekt og vite for eventulle kjøpara..

Ok, da kan jeg legge til at foreldingskassen og stikkasklingene ikke er billig.

Stikkasklinger er 8767.50,- stk på koed + 650 og moms hvis ikke du har de gamle.

Fordelingskassen er på 19411,- ny!. brukt er den kun på 6187.50,-

Så trenger man hardykobling og akslingframover fra Foreldingskasse om du ikke har den?

Mellomakselen er heller ikke den samme. Trenger den gamle. Har du den? Hvis ikke er det fort 3000,- brukt.

Greit og vite for eventuel kjøper :wink:

Har forøvrig en ny stikkaksel (med kvittering) og fordelingskasse liggende. 7000/bud for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke under 15k, da selger jeg heller diffen til en kompis og stylinga til en anna og setter ny motor i bilen. er jo skilt på den til sent ute 2010. har en v8 3liter hadde vært kult me den nedi. men har nokk prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...