ingarn Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 hei. jeg skal selge unna en del deler jeg ikke trenger mere siden jeg skal bygge om div så jeg har dette til salgs: 325 getrag kasse. 325 diff som er sandblåst å pulverlakkert opp igjen, drivasklinger til 325 med abs. 325 mellomaksling. 325 fjærbein foran bærebruer foran. to strøkne fram skjermer,( var nye i mai å lakkert men brukt i kanskje 1 måned.) så å si strøkne dører til to dørs bil. 316i motor komplett med ledningsnett,hjerne å girkasse. selges til gi bort pris. strøkent panser. er sikkert mere oxo bare jeg kjem på det. gi bud strøkent bagasjelokk. mtech 2/1 sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hvor befinner dette seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingarn Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 på gjøvik mvh ingar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 pris på skjermer og bag lokk. er det uten hull fra vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Utv på 325 diff? Og evt pris på diff og fjærbein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mina_ Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 har du komplett bakstilling med diff eller? evt pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingarn Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 prisen på fram skjermene er 500 per stk nå. skal finne ut utv på diffen jeg. synes det er bedre at dere kommer med bud jeg.. nei har ikke komplett bakstilling,men det jeg kan selge av den er:alt utennom bærebruene egentlig. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Kor masse for dørene og skjermane ?? Rust ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingarn Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 kom med bud.men jeg kan ta bilde av dørene i morgen å legge inn.skal ikke være noe rust,men skla sjekke før jeg sier det klart på dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaroen Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hei. trenger dekslene bak frontlyktene, i maskinromet. og ny viskermotor som virker skikkelig! Trenger og dekselet over batteriet i bagasjeromet om du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå