rolfi Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Da halvparten av pakken jeg fikk tilsendt har FORSVUNNET, så ser det ut som jeg må ty til andre midler for å få meg konsollen... Så om noen har, gi beskjed! Uansett farge...
knut_olestad Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Er det ikke avmerket på undersiden av standardkonsoll for eventuell utskjæring?
Astri Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 eg trur faktsik olas bil på Karmøy har ein sånn i ein e28 2.8 så står der...
rolfi Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Det er en annen brekkonsoll til de med el. seter. Den er bredere, og det er i lokket med "børstene" eller skinnflussa knappene sitter. Astri: Den fantes ikke lengre, fikk jeg beskjed om når jeg ringte
rolfi Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Slik ser den ut. Om noen kun har toppen, der bryterene skal stå tror jeg det skal gå fint også.
Astri Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det er en annen brekkonsoll til de med el. seter. Den er bredere, og det er i lokket med "børstene" eller skinnflussa knappene sitter.Astri: Den fantes ikke lengre, fikk jeg beskjed om når jeg ringte Ååå, det va synd. e kje så lenge siden eg såg den ser du, men slike ting forsvinner vel kjapt kan eg tenke meg...
rolfi Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Biler som ikke er spesielt skjeldne og som begynner å dra på åra, går rett i pressa som oftest. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå