tool-nes Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Hva er best å bruke på m20b25 turbo, lavohm eller høyohm? Finner ikke dette noe sted? Noen som vil hjelpe?
T. Thøgersen Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Spørs jo på om du skal bruke originalsprut eller datasprut blant annet. Ikke alle sprut kan håndtere begge type dyser.
tool-nes Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Tanken er å bruke MegaSquirt datasprut. Vet ikke helt hvilken versjon enda, må lese litt mere for å se hva som passer best til hva jeg har i tankene. Hva må det være på det sprutet da?
ehrnst Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 høy. forskjellen er om du skal ha jævlig store dyser så er det letter å få tomgang bla til å bli bedre med lavohms
tool-nes Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Oki, takk for svar Da blir det HøgOhm 440cc dyser på meg da
ehrnst Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 samme som jeg har det. tomgangen min med ms er hvertfall helt nydelig
tool-nes Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 samme som jeg har det. tomgangen min med ms er hvertfall helt nydelig Høres strålende ut Gleder meg som en unge til å komme skikkelig i gang nå!
tool-nes Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 samme som jeg har det. tomgangen min med ms er hvertfall helt nydelig Hva slags oppsett har du for tenning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå