Magnus M Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Vurderer å selge 330`n min, er en 2002mod med clubsportpakke Legger ut den her for salg før jeg evnt legger den ut på finn. Det følger med 1mnd gamle 19" felger med dekk for sommer og 18" piggfrie dekk til vinter Km stand. 103.000 Er det meste av utstyr på denne: - Parkeringsensor bak - Xenon - Fullklima - CD veksler - Multifunksjonsratt - Delskinn/alcantara - El seter med memory - Setevarme - MK4 Navigasjon - HK stereo - Regnsenor - Takluke i glass osv osv, bare å spørre hvis dere lurer på noe. Hel og pen bil i god teknisk stand, eneste er en del steinsprut i fronten Hadde tenkt meg 310.000kr for denne Legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 hvor mye far du den til og gaa paa paa mila?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 har klart å presset den ned i 0,65 på langkjøring, men da går det veldig pent med normal kjøring til og fra jobb, butikk osv bruker den rundt 0.8 - 0.9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Ok! det er jo egentlig ikke veldig ille til den motoren og vare! lykke til med salget av en kjempe fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Nydelig Coupe Nydelig Interiør Nydelig Motor Steike rå BMW du har der, denne er nok lettsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willyak Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 meget pen bil må eg si. kunne du tenkt deg en M3 e46 i innbytte? http://bimmers.no/viewtopic.php?t=126497&highlight=e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisegg Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ahh... Denne skulle jeg oppdaget litt tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ahh... Denne skulle jeg oppdaget litt tidligere!Det skulle du ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg