Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker som sagt å kjøpe bunnpanne til bilen min, e-34 518i. Noen kastet steiner ut i veien i dag på Notodden bluesfestival og fikk ikke tak i de, derfor må kosten taes av meg siden bilen min ikke kom over,

Er det noen som vet om det er den sammme som noen andre e-34 modeller? eller må den være til 518i?

Skrevet

Må nok være fra 4syl ihvertfall.

Mener folk har brukt e34 bunnpanner i e30.., da bør vel e30 bunnpanne mulig også passe?

e36 bunnpanne passer ikke.

Skrevet
Må nok være fra 4syl ihvertfall.

Mener folk har brukt e34 bunnpanner i e30.., da bør vel e30 bunnpanne mulig også passe?

e36 bunnpanne passer ikke.

Okei, ja må nok være fra 4 syl. Men har aldri trengt en ny slik så aner ikke hva som passer. hehe. Så hvis noen har en idè så er jeg takknemlig:) Når jeg bytter denne, trenger jeg kun bunnpanna eller trenger jeg pakninger og bolter i tillegg?

Skrevet

Bør vel helst bytte pakninga ja..

Kan bruke de samme boltene.

Så må du nok bytte oljesil/pickup som går fra oljepumpa og ned i bunnpanna.

Eller det blir vel litt feil på denne..

På m40 (4syl e36) så er det egen kanal i blokka og bunnpanna som oljesila går til.

Skrevet
Er nok det..

Med mindre e30 bunnpanner passer, hvor du også har 1,6l motor.

Men 516 finnes jo ikke :P

Enda godt er det :P Hadde det vært 516 hadde de vært direkte trafikkfarlige:P Alt for liten motor i forhold til bil i en 518 også:P

Jeg finner bunnpanne til 518 på gs men finner ikke på koed, hvis noen vet om koed har så gjerne si ifra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...