Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bil gått 215000km

Motor/gir gått 195000 km

Servo

2 dørs

lite rust

Nytt Alu stabbstag i motorrom

Bilen er svart, org farge

E30 M3 bremsekraftforsterker(hardere pedal)

Ny diff er montert. Ser overhodet ikke brukt ut.

El takluke

Senket 60/40(FK), med korte dempere, Tuv følger med

Bilen hadde 325 forstilling da jeg kjøpte den,

forrige eier vet ikke noe om når dette er byttet, muligens levert org?

Ny E30 M3 Scorpion eksos hele veien

Bra karosserimessig.

Har kvitteringer på alt som er handlet til bilen av deler i forbindelse med ombyggingen.

Ombygginga er ikke godkjent på biltilsynet

Kun rent salg, er ikke interessert i byttehandel.

MOTOR:

89 mod fra E34

Kjøpt hos koed

Ny E28 535 radiator

Motor står på Alpina B6 motorfester

Ingen modifiksasjoner gjort på ledningsnettet i bilen,(lettere å sette i org motor igjen)

Ny kam. (284 grader. 11.2 mm lyft och 109 graders lobseparation.)

Nye vippearmer. (En sats förstärkta gjutna vipparmar till M30. Ingen garanti lämnas på dessa då de är gjorda för tävlingsmotorer.)

Disse delene er kjøpt hos PPF i sverige. Det er også skiftet alt av pakninger i topp av motoren, planet topp og skiftet hele registeret. (kjede, glidere og drev)

LUFTER kun et evt salg av bilen, MÅ IKKE SELGE.

Det er ikke satt noe pris på bilen, så de som er SERIØST interisert må gi ett bud på hva de er villig til og gi for bilen.

Bilen er i dag registrert og med skilter.. eu ok til juni neste år..(88 mod)

Ta kontakt pr tlf.. Fredrik, 41340634

edit: kan KANSJE vurdere innbytte i e39.

Skrevet

Bilder kommer forhåpentlig vis i morgen.. Pris er ikke satt, så her er det bare å komme med bud.. 30k holder ikke.. Det er ingen vits i å komme med setninger som "du kan ikke forvente noe mye for en slik bil. etc etc.."

Som sagt så må jeg ikke selge, bare lufter ideèn. Men... hvis noen kommer med rette budet, så vil det vel bli salg!!

Skrevet

Kan tilføye at jeg vet hvem som har bygget bilen, å dette er gjort over en lengre periode. Ingen fullfart-ombygging! Også gjennomført gjort uten noe fusking. Er den i samme stand som den var da den var ferdig bygd vil jeg nok ikke solgt den for 30k nei.:)

Lykke til med evt salg.:)

Skrevet

Takk for der jørgen.. Bilen er vel i like god stand nå, har montert rieger leppe forran, + overhalt toppen. Fantes ikke antydning til slitekant på motoren!!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...