Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å selge min helt nybygde M30 (original 745) til fordel for nytt prosjekt. Motoren er borret til 3,6, smidde stempel, portet topp, mls pakning og arp bolter, helt nytt nira datasprut, nytt grenrør, kkk27 turbo, M5 3,6 svinghjul, forsterket clutch, alle lager og pakninger er self ny.+++ Motoren er såvidt innkjørt.. Ta kontakt for info viss du er seriøst int.. Pris 70 for motor, 80 med 262 kasse med skrudd clutch-hus og 3toms rustfritt eksosanl med vibrantpotte. RÅ lyd!

Skrevet

hva slags stempler har motoren, komp?

Org kam?

enn har du bremset den, hk og nm isåfall ?

nira datasprut, dette er ikke så vanlig eller? Har jeg ikke hørt om før

Skrevet

Tore "topplokk" Østhus har stått for all maskinering, Arild Solberg har montert datasprut og mappet. Den har original turbokam og Mahle stempler. 8,8 i komp. Yter ca 300hk på 0,7 bars trykk nå, men skal fint klare 500 med annen turbo og evt kam..:) Den ble meget kvass med dette oppsettet! Kan prøves i bil..

Skrevet
Lurer på å selge min helt nybygde M30 (original 745) til fordel for nytt prosjekt. Motoren er borret til 3,6, smidde stempel, portet topp, mls pakning og arp bolter, helt nytt nira datasprut, nytt grenrør, kkk27 turbo, M5 3,6 svinghjul, forsterket clutch, alle lager og pakninger er self ny.+++ Motoren er såvidt innkjørt.. Ta kontakt for info viss du er seriøst int.. Pris 70 for motor, 80 med 262 kasse med skrudd clutch-hus og 3toms rustfritt eksosanl med vibrantpotte. RÅ lyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...