MrPingu Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Heisann! Da har jeg en 1983 modell 323i motor til salgs. Motor kommer med girkasse, clutch, svinghjul og ledningsnett (med hjerne ja.. ehh).....! Har desverre ingen gode bilder av motor da jeg ikke fant elefantjekken i dag, men skal ta den ut i uka som kommer! Litt usikker hvor langt motor har gått, men mener det er i underkant av 200.000. Forrige eier har hatt denne lagret en lengre stund da han skulle bruke den i et rallycross prosjekt, men det ble det ikke noe av. Forrige eier er desverre i afrika gjennom forsvaret så får desverre ikke en konkret svar angående dette før senere, men som jeg forstod det så var det +/- 200K. Motor er startet opp da en kompis av meg skulle bruke den men gikk lei prosjektet, så jeg kjøpte bilen hans og selger nå motoren da jeg skal ha en Supra motor i denne E30`n! Prisen er hbo 2000 kr! PS! Beklager dårlig bilde! Kjempe mobil!! PM MEG hvis intr.
MrPingu Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Glemte og skrive det!! Heimdal ligger 1 mil sør for Trondheim! Motor står på Byneset, 2 mil vest for trondheim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå