arnet Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 I humper og hull i veibanen går rattet etter hullet.. I sakte fart går rattet fram og tilbake i stedenfor at det ikke skal gjøre det.. åssen kan en fikse det? Knaker ikke i humper. Kuler og foringer ere hele. Når jeg svinger i ca 60km/t og oppover er det som om rattet ikke svinger helt fint, men som det hakker. Vibrerer når jeg bremser men ikke alltid så det er ikke kast i skivene. Når jeg toucher bremsepedalen lett så rykker det litt i rattet. noen ganger til venstre og noen ganger til høyre.. Er ikke dødgang på rettet heller og den er retningsstabil når jeg kjører og når jeg bremser. Har hatt det sånn ganske lenge og begynner å bli ganske lei. Trodde det ville gå vekk etter en tysklandstur men det er der fortsatt. Har skiftet hjullager foran på venstre side, men det lager fortsatt en slags wowowowwo lyd som blir lysere jo fortere jeg kjører. Kan alt dette ha en sammenheng med en ting.???
Glennski Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Bytt hjullagerene dine. Du kan for sikkerhetsskyld jekke opp bilen foran på begge sider og sjekke etter slark i fremhjulene.
arnet Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Hvis det skulle være slark. Hva kan det være da?
Glennski Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Hvis det skulle være slark. Hva kan det være da? Da er det hjullagerene
jensemann23 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 kan ikke være endeledd da? eller bære/opphengskuler?
arnet Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Bære og opphengskuler er hele. Men har ikke sjekket driv ledd. Ligger de inni svarte gummipakninger? Hva er casterstag kan det være de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå