Gå til innhold

97 mod 523IA shadowline vurderes solgt

Olan89
 Share

Anbefalte innlegg

lufter salg av bilen min. 523IA shadowline med det meste av utstyr. Ekstremt god bil som er mye påkosta. akkurat satt inn ny motor som har gått 150 000.

Når den blei bytta handla jeg ny forsterka vannpumpe, ny termostat og termostat hus. ny visko-kobling, nye plugger og en kam sensor.

ellers så er det omtrent akkurat bytta alle hjullagra og bremserskiver og klosser rundt hele. helt sikkert endel jeg har glemt.

lakkert for litt over 2 år siden så veldig fin i lakken annet en noen riper på fanger forran og bak. Strøkent skinn interiør med svarte lister inni.

selve bilen har gått 225 000.

Skal bytte abs- føler og fylle opp gass på klima anlegget nå i starten av uka. Felgene er orginale m5 felger, ikke kopi. helt nye dekk bak og 1 år gamle forran. står sport eksosanlegg på bilen, rå lyd!

Satt pris til 125 000 med en 2-kanals rockford forsterker og 2 jbl 6x9 som spiller veldig bra. har og grom monoblokk og og en 13.6'' kenwood excelon subwoffer som kan følge med mot noe tillegg. bilder av interiør og motorrom kommer forhåpentligvis i mårra.

fvztmb9hdxm21jlvfdxd.jpg

kctbl6xeqia31fxe5vr2.jpg

xcz2f5sojyquby12x3bo.jpg

hzv5eozjx1umqa2bnxnm.jpg

mni4bk3crkreo0b09l3y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...