Martinsen Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Bmw 523 97mod selges! 89 000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18401898 Kan kontaktes på Mobil: 97619701 mail: martinsen@teamtiger.no Bilen har gått 250689km er en Automat Tiptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Pris satt ned til 80.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 ingen som er interisert?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jo , jeg er interessert , men jeg må finne ut angående finanseringen. Sier ifra til deg hvordan det går. Forsåvidt greit å finne ut nå med en gang , så vet jeg om det er noe vits i å sondre terrenget etter biler også. *Please kryss fingrene for meg da* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jo , jeg er interessert , men jeg må finne ut angående finanseringen. Sier ifra til deg hvordan det går. Forsåvidt greit å finne ut nå med en gang , så vet jeg om det er noe vits i å sondre terrenget etter biler også.*Please kryss fingrene for meg da* Fikk ganske kjapt svar gitt... Gikk ikke igjennom... Æsj! -;Vel vel , sånn er det. Lykke til med salget. Sikkert ikke vanskelig å få solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Jo , jeg er interessert , men jeg må finne ut angående finanseringen. Sier ifra til deg hvordan det går. Forsåvidt greit å finne ut nå med en gang , så vet jeg om det er noe vits i å sondre terrenget etter biler også.*Please kryss fingrene for meg da* Fikk ganske kjapt svar gitt... Gikk ikke igjennom... Æsj! -;Vel vel , sånn er det. Lykke til med salget. Sikkert ikke vanskelig å få solgt den! Synd:\ Er veldig vanskelig å selge biler akkurat nå for tiden:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Pris er satt ned til 80 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg