Martinsen Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Bmw 523 97mod selges! 89 000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18401898 Kan kontaktes på Mobil: 97619701 mail: martinsen@teamtiger.no Bilen har gått 250689km er en Automat Tiptronic
Rico Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Jo , jeg er interessert , men jeg må finne ut angående finanseringen. Sier ifra til deg hvordan det går. Forsåvidt greit å finne ut nå med en gang , så vet jeg om det er noe vits i å sondre terrenget etter biler også. *Please kryss fingrene for meg da*
Rico Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Jo , jeg er interessert , men jeg må finne ut angående finanseringen. Sier ifra til deg hvordan det går. Forsåvidt greit å finne ut nå med en gang , så vet jeg om det er noe vits i å sondre terrenget etter biler også.*Please kryss fingrene for meg da* Fikk ganske kjapt svar gitt... Gikk ikke igjennom... Æsj! -;Vel vel , sånn er det. Lykke til med salget. Sikkert ikke vanskelig å få solgt den!
Martinsen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Jo , jeg er interessert , men jeg må finne ut angående finanseringen. Sier ifra til deg hvordan det går. Forsåvidt greit å finne ut nå med en gang , så vet jeg om det er noe vits i å sondre terrenget etter biler også.*Please kryss fingrene for meg da* Fikk ganske kjapt svar gitt... Gikk ikke igjennom... Æsj! -;Vel vel , sånn er det. Lykke til med salget. Sikkert ikke vanskelig å få solgt den! Synd:\ Er veldig vanskelig å selge biler akkurat nå for tiden:(
Martinsen Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Pris er satt ned til 80 000,-
Anbefalte innlegg