Gå til innhold

E34 ALPINA B10 4.0 V8 #43/49

///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

Herlig bil. Synd jeg allerede har 2 biler i stallen :) .. Er nok nå sier fruen :lol: .

Når var du ut i holmene i herøy da? Ser du har tatt bilde på Runde brua på noen av bildene i annonsen. Jeg er oppvoksen på Remøya, øya der brua starter for å komme til Runde :wink:

Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selges pga må ha litt kapital til et prosjekt jeg vurdere, bytte er mulig, hva skal du ha for din tenkte du?

hva slags kapital er det snakk om?

vel, jeg har litt rust på kanalen bak som jeg har litt lyst til å fikse før jeg selger. ville du helst hatt bilen med kassa, eller bare som den står med automat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil. Synd jeg allerede har 2 biler i stallen :) .. Er nok nå sier fruen :lol: .

Når var du ut i holmene i herøy da? Ser du har tatt bilde på Runde brua på noen av bildene i annonsen. Jeg er oppvoksen på Remøya, øya der brua starter for å komme til Runde :wink:

Lykke til med salget :)

er gamle eier sine bilder, har ikke fått tatt nye ennå. jeg var faktisk der oppe for 2 uker siden på ferie i haugsbygda, var no rundt i fosnavåg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, så det er en bmw entusiast som eier denne! flott bil a gitt =)

sett mye på denne ! høy km stand da.. mye lang kjøring?

den er brukt som pendlerbil i sverige fra 2002 til 2006, var gått ca 160k når den ble importert til sverige, og ca 320-330k når den var importert til norge. så ca 160-170k er den brukt på langkjøring på svenske motorveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selges pga må ha litt kapital til et prosjekt jeg vurdere, bytte er mulig, hva skal du ha for din tenkte du?

hva slags kapital er det snakk om?

vel, jeg har litt rust på kanalen bak som jeg har litt lyst til å fikse før jeg selger. ville du helst hatt bilen med kassa, eller bare som den står med automat?

vurdere noe kompressor v8 bygg, blir litt dumt å bygge på denne.

ville helst hatt med manuell kasse og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...