///MPower Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=947945;Modified=1248891742;_cmd=similar noe mer spørsmål ring eller pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 er det din den der altså. hvorfor selger du? interessert i å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 selges pga må ha litt kapital til et prosjekt jeg vurdere, bytte er mulig, hva skal du ha for din tenkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 aha, så det er en bmw entusiast som eier denne! flott bil a gitt =) sett mye på denne ! høy km stand da.. mye lang kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Herlig bil. Synd jeg allerede har 2 biler i stallen .. Er nok nå sier fruen . Når var du ut i holmene i herøy da? Ser du har tatt bilde på Runde brua på noen av bildene i annonsen. Jeg er oppvoksen på Remøya, øya der brua starter for å komme til Runde Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 selges pga må ha litt kapital til et prosjekt jeg vurdere, bytte er mulig, hva skal du ha for din tenkte du? hva slags kapital er det snakk om? vel, jeg har litt rust på kanalen bak som jeg har litt lyst til å fikse før jeg selger. ville du helst hatt bilen med kassa, eller bare som den står med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Herlig bil. Synd jeg allerede har 2 biler i stallen .. Er nok nå sier fruen .Når var du ut i holmene i herøy da? Ser du har tatt bilde på Runde brua på noen av bildene i annonsen. Jeg er oppvoksen på Remøya, øya der brua starter for å komme til Runde Lykke til med salget er gamle eier sine bilder, har ikke fått tatt nye ennå. jeg var faktisk der oppe for 2 uker siden på ferie i haugsbygda, var no rundt i fosnavåg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 aha, så det er en bmw entusiast som eier denne! flott bil a gitt =)sett mye på denne ! høy km stand da.. mye lang kjøring? den er brukt som pendlerbil i sverige fra 2002 til 2006, var gått ca 160k når den ble importert til sverige, og ca 320-330k når den var importert til norge. så ca 160-170k er den brukt på langkjøring på svenske motorveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 selges pga må ha litt kapital til et prosjekt jeg vurdere, bytte er mulig, hva skal du ha for din tenkte du? hva slags kapital er det snakk om? vel, jeg har litt rust på kanalen bak som jeg har litt lyst til å fikse før jeg selger. ville du helst hatt bilen med kassa, eller bare som den står med automat? vurdere noe kompressor v8 bygg, blir litt dumt å bygge på denne. ville helst hatt med manuell kasse og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 jo, sant nok det. vel, da kan jeg ikke bytte likevel. jeg skal ha kompressor. kassen og alle delene jeg har til bilen er jo klargjort for kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 hehe der ser du. fine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 dette er en virkelig drømme bil. Savner E34'n for alt i verden , og dette er en helt annen klasse. "håper" du ikke selger før vintern.. Kanskje den vandrer over fjellet! =) men for all del, lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aton Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvorfor går den inn som bmw 520 1989 modell...?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg