Tums Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hei. Jeg har satt bilen, en E46 316 Compact, på bukker for å skifte bakbremser. Nå som alt er av så kan jeg snurre med hånda på "navet" (der jeg skrur fast skiva) selv om bilen står i gir. Hvorfor det? Mulig er dumt spørsmål, men spør av ren nyskjerrighet... / Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 det er nok på grunn av diffen, du har en diff uten brems. prøv å snurr på begge hjulene samtidig så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Når du snurrer et hjul fram med bil i gir, vil motsatt hjul gå bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 ta gjerne et bilde og legg ut mens du snurrer på begge hjulene samtidig, det blir morro å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå