|Ole| Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Eg har nå feilsøkt omtrent heile ledningsnettet mitt å finne ikkje fleire feil, sikringa brenner seg med eingang eg slår på tenninga... nokken forslag på kor eg skal leite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 legg opp nytt å koble deg inn på tenning til styrestrøm. da kan jeg garantere at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 hadde håpt på å sleppe å legge opp nytt men det kan eg vel gjer først som sist, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 er absolutt det beste. da veit du at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 huff, hater elektrisitet...motor er kjekt så lenge det ikkje er kluss med elektrisiteten!! kan nokken gjer det for meg? gratis seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hvis du kommer hit så kan jeg gjøre det hehe. blir noen mil å kjøre men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 hehe, joooda fristende det men ehm.......nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 ganske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå