Jimxd Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Noen som vet om noen selger en slik dings så jeg får lysene mine til å gjøre slik: eller hvor jeg får tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 bs bildeler har. strobe kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 det er vel ikke strobe kit som får hovedlysene til og blink fram og tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Han skriver i kommentarene der at han kjøpte en modul på nettet som heter "Headlight flasher".. antar det er noe slikt: http://www.haztec.biz/products_more.asp ... 8∏=122 Og strobekit i tåkelyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 får noe som heter "elight" tror de kan programeres til å gjøre det meste kan også programeres så grøftlyset lyser når du svinger. sånn som nye biler har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Tusen takk for svar prøver ett av de strobekittene på bs jeg. Selv om jeg hadde håpet på å få lyktene + grøftelysene til å blinke men de virka jo greie de som var på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå