bz Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Har en Z4 2003 mod. Vindusviskerne mine stopper etter noen minutter. og da stopper de der hvor det passer dem. ingen funksjoner på hendelen vil da virke (spylerne også) Når jeg skrur motoren av og på igjen, går viskerne som gale til de igjen stopper. noen ganger fungerer de ok, men når det høljer som idag tidlig, er det masete å starte og stoppe motor når en allerede er for sent ute til jobb. Noen som har noen tips om hva det kan være? Første gangen jeg oplevde det var da det var skikkelig uvær sist uke og jeg kjørte på E18. Lurer på om det kan være fuktintrengning et eller annet sted...
Glennski Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Høres ut som om viskermodulen kan ha fått seg en trøkk. Muligens fuktskade som du nevnte. Ta den ut og sjekk.
bz Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 takk for svar. skal sjekke, bare google "viskermodul" foerst... turen hjem fra jobb idag var i ren kamikaze-stil, godt det var lite fotgjengere ute i regnet, for jeg hadde uansett ikke sett de uten viskere i uvaeret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå