ghostextreme Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Invitasjon til NTA 2. Offisielle kvalifiseringsfinale: Dette er en invitasjon til den 2. Offisielle Nordic Tuner Awards (NTA) kvalifiseringsfinalen i Norge. Har du en tĂžff og spesiell ombygd bil som du Ăžnsker Ă„ delta i Nordic Tuner Awards med sĂ„ mĂžt opp pĂ„ Ghost Extreme Customs sitt motorshow i Holmestrand. Her vil det kĂ„res vinnere av den Norske Nordic Tuner Awards kvalifiseringen og alle de Norske vinnerne vil fĂ„ ĂŠren av Ă„ representere Norge i Nordic Tuner Awards finalen i Finland. Kvalifisering: Vinnerne av den Norske Nordic Tuner Awards konkurransen vil bli valgt ut pĂ„ to mĂ„ter: 1; Den fĂžrste metoden er en online pĂ„melding som ligger ute pĂ„ alle norske store forum, samt sendt ut til alle store bilklubber/organisasjoner. Her fĂ„r du som bilutstiller muligheten til Ă„ vise din interesse og om bilen er av god nok kvalitet sĂ„ mottar du en direkte kvalifisering til NTA finalen i Finland. 2; Den andre metoden er den som blir lansert her, altsĂ„ at du som bilutstiller fĂ„r mulighet til Ă„ komme pĂ„ et offisielt biltreff i regi av NTA â Norge eller en annen arrangĂžr. Kvalifiseringen pĂ„ biltreffene vil foregĂ„ slik at NTA â Norge stiller opp med en offisiell stand hvor du vil fĂ„ mulighet til Ă„ melde din bil pĂ„ konkurransen. Deretter vil bilen bli bedĂžmt og du vil under treffets offisielle premieutdeling fĂ„ vite om du har kvalifisert eller ikke. Vinner du en klasse i Nordic Tuner Awards vil du motta en premie under premieutdelingen, hvis du ikke mottar en premie sĂ„ har du dessverre ikke kvalifisert. Det er en forutsetning at du melder pĂ„ din bil til NTA konkurransen, slik at jeg vet at du har interesse av Ă„ vĂŠre med pĂ„ den internasjonale finalen i Finland. I tillegg sĂ„ vil jeg oppfordre bilutstillere personlig til Ă„ vise interesse for konkurransen om jeg mener at bilen er av god nok kvalitet og da vil jeg invitere bilutstiller til Ă„ melde seg pĂ„. SĂ„ fĂ„r du en personlig oppfordring av meg sĂ„ er det en garanti for at bilen er verdig til Ă„ representere Norge i Nordic Tuner Awards. OBS: Synes du denne konkurransen er av interesse for deg og du Ăžnsker Ă„ delta i Nordic Tuner Awards 2009, sĂ„ anbefaler jeg deg sterkt til Ă„ sende inn en online pĂ„melding selv om du skal pĂ„ Ghost Extreme Customs sitt Motorshow. Da har du muligheten til Ă„ motta en direkte kvalifisering fĂžr treffet og er garantert vinner av en klasse i den norske NTA kvalifiseringen. Samt at du er finalist og fĂ„r representere Norge i den internasjonale Nordic Tuner Awards finalen i Finland. NTA utstillingsklasser: - Best Performance Car - Best Engine - Best Interior - Best In Car Entertainment (ICE) - Best Female Ride - Best Old School - Best Paint - Best Asian - Best European - Best American Det er 10 utstillingsklasser i Nordic Tuner Awards og omfanget er sĂ„ stort at det passer alle typer ombygde biler. Premiering: Nordic Tuner Awards premieringen vil foregĂ„ i samarbeid med Ghost Extreme Customs sin premiering og derfor vil disse bli avholdt samtidig. Vinnerne av Nordic Tuner Awards Norge vil motta en spesiell premie som bevis pĂ„ sin deltakelse i NTA, hvor det stĂ„r at vedkommende er NorgesMester i Bilstyling 2009. Det skal kĂ„res en vinner av hver utstillingsklasse i Norge og disse vinnerne er Norges finalister og representanter i den internasjonale Nordic Tuner Awards finalen. I tillegg sĂ„ vil vinnerne motta en sponsorpakke ifra den finske vertsarrangĂžren bestĂ„ende av: - Bensin tilsvarende ca. 150 euro. - Ferje; Stockholm â Helsinki (t/r). - Hotell opphold for to personer under hele arrangementet. PĂ„ den internasjonale NTA finalen er det et gigantisk premiebord med totalt 33. Stk premier som skal deles ut, samt muligheten til Ă„ bli NORDIC TUNER AWARDS MESTER. Om man vinner 1.pl i Finland sĂ„ tilsvarer det, det samme som Ă„ vĂŠre Nordisk Mester. NB: De som har sendt inn en online pĂ„melding og har mottatt direkte kvalifisering oppfordres til Ă„ dra til dette arrangementet om mulig for Ă„ motta sin premie. MOTORSHOW/ NTA Stand: NTA â Norge vil ha en offisiell stand pĂ„ motorshowâet hvor du som sagt kan melde deg pĂ„ til konkurransen, du vil kunne motta flyers med informasjon om konseptet og ellers spĂžrre om alt mulig relatert til Nordic Tuner Awards. For mer info ang. motorshowâet sĂ„ mĂ„ jeg henvise deg til http://www.ghostextreme.no som er den ansvarlige arrangĂžren. Den internasjonale NORDIC TUNER AWARDS FINALEN i Finland: Vil bli avholdt 3-4 Oktober, altsĂ„ fĂžrste helgen i Oktober. Messen har innslipp/rigging pĂ„ fredag og selve messen er Ă„pen pĂ„ Fredag og LĂžrdag. Det er ventet ca. 20 000 besĂžkende til arrangementet. Nordic Tuner Awards finalen blir avholdt i samarbeid med det tradisjonelle arrangementet X â TREME, som er finlands stĂžrste tuning/styling show. Derfor vil det i Ă„r nĂ„r de 10 flotteste bilene ifra Norge, Danmark, Sverige og Finland kommer, bli et ekstremt og utrolig bra show som absolutt er verdt Ă„ fĂ„ med seg. BĂ„de for utstiller og publikum. Viktig info: Dette er det andre offisielle kvalifiseringstreffet i regi av NTA i Norge og det fĂžrste kvalifiseringstreffet i Surnadal i samarbeid med NordmĂžre Gatebilklubb sin Gatebilfestival var en stor suksess, hvor Ketil Skei med sin flotte BMW 728il vant klassen BEST I.C.E. og fĂ„r dermed representere Norge i Nordic Tuner Awards finalen i Finland. Jeg vil anbefale alle som er interessert i denne konkurransen, men som ikke hadde sjansen til Ă„ komme til Surnadal og Ă„ dra til Holmestrand, dette treffet vil ogsĂ„ bli en suksess! Det vil arrangeres minst 3 offisielle kvalifiseringstreff i regi av Nordic Tuner Awards i Norge. Det som er sikkert er at alle finalene vil bli avholdt i lĂžpet av august mĂ„ned. Derfor er det mulighet for bilutstillere Ă„ kvalifisere seg ved flere anledninger og treff. Men det oppfordres svĂŠrt sterkt til Ă„ sende inn en online pĂ„melding om du har interesse for denne konkurransen og Ăžnsker Ă„ fĂ„ delta. For online pĂ„melding, send mail eller ring til: Kenneth.Kjos@gmail.com | 917 555 35 Har du spĂžrsmĂ„l eller lurer pĂ„ noe som er uklart for deg ang. Nordic Tuner Awards sĂ„ anbefaler jeg deg Ă„ sende en mail eller ringe undertegnede, sĂ„ svarer jeg omgĂ„ende. MVH Kenneth Michael Kjos Ansvarlig | NTA - Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ