Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 den rare antenna i toppen av ruta. noen som vet hva der er til? er den orginal? E38 1998
Rogern Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Har du telefon på armlenet er det nok gsm-antennen
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Har du telefon på armlenet er det nok gsm-antennen heldigvis ingen telefon i bilen min.
GeirAndre Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 men er det lagt opp ellnett til telefon? står vel ett merke i bagasje rommet som informerer om det, f.eks telefon, cd veksler.
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 men er det lagt opp ellnett til telefon? står vel ett merke i bagasje rommet som informerer om det, f.eks telefon, cd veksler. ifølge bmw er det ikke lakt opp ledninger til utstyr bilen ikke har. har ikke tlf. ikke navigasjon. ikke tv. ikke cdveksler.
GeirAndre Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 kanskje det bare er antenna til radioen da. men den pleier å være de øverste trådene i bakruta, du har vel ikke SOS knapp i bilen?
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 radioantennen er 2 tråder som starter i toppen av ruta og går nedover litt over halve ruta. denne antenna hadde også en utvendig del som jeg fjernet pga jævlig susing over 90 km/t og den var i veien for bakrute spoileren. merket ikke forskjell på noe etter ute delen ble tatt av.
ProjectE39 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Synes det ser ut som en GSM mottaker og sender, som sørger for bedre dekning på mobilen som man har inne i bilen. Ingen ledninger som går derifra sant? Ser hvertfall ingen på bildet...
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 jo. går en ledning rett opp i taktrekket. og derfra vet jeg ikke hvor den går.
kbteknik Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 det er en gsm repeater antenne, den frosterker gsmsignalet inni bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå