dram1983 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Det lekker ikke vann lenger som jeg skrev i sted. Men blir varm, og radiator går ikke
toomas Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Radiator går ikke? radiatoren kan ikke gå den skal ikke gjøre noe annet enn og kjøle ned vann. men vifta/vannpumpa kan gå da. du må nok utdype problemet litt : )
dram1983 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 mente vifta. Den går ikke.. Den har lekki litt vann, men har fått ordnet det. Men blir fortsatt varm, men vifta går ikke.
Rogern Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Hmm er det e39'en du snakker om? Den har jo mekanisk vifte. Min har en el-vifte også men den er til ac. Hvis den blir varm på tomgang bytt viskosekoblingen på viften. (Den mekaniske) Jeg fant til 400,- levert på døra på ebay.
dram1983 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Ja, den går opp til driftstemp, og er der litt, så blir den varm. Også på tomgang
|Ole| Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 lås av vifta med eit kraftig strips eller nokke du til du får ei ny viskose kobling til den
steinar84 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 ikke alle som har viskose vifte. samme som var med min e46 det der. skifta vifta til slutt. el-vifte på de med ac.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå