Frosty Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Heisann Har et lite problem, skulle bytte dempere foran på min e30 320 86 mod. istad, men fant ut at det ikke så ut som jeg trodde eller har blitt fortalt.. Mente det skulle sitte en bolt i bunn av fjærbeinet som holder denne på plass.. noen som vet hvordan jeg får dette av:S? takker for svar
Steven Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Du må skru av nr 6 på bildet der. Den holder demperen fast ovenfra Kan stå godt om det er litt rustet.
Frosty Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 det skjønner jeg . Men hvordan få ut dempern i bunn? Er det bare å røske og rive! Regner med at det ikke er innsats?
Steven Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Hvis du har tatt av den i toppen skal det bare være til å dra den ut ja. Mine kom hvertfall ut nok så lett.
Frosty Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 men den i toppen har jo ikke noe å si på hvordan den sitter i bunn, med mindre demperen sitter inni fjærbeinet som en innsats, men det gjør den vel ikke???
Frosty Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 da får jeg prøver:). Takker for svar:)
Fliid Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Demperen sitter inne i fjørbenet, som en innsats. Kulene får du av fjørebn enkelt , ved og dunke på "siden" av fjørben, der aksel til bærekule er trædd inn. Med en slager, på, tja, 3 kg. Dunk godt. "deformerer" hullet i en kort periode, dermed løsner bærekulen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå