Eddy89 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 bilen min bruker mye bensin for tiden, og mistenker luftfilteret da det ikke har vært byttet på leenge Ser at det koster 300 kroner hos MECA, mot 99 kroner hos Biltema. Noen som har noen erfaringer med noen av disse? Er det noen annen forskjell enn prisen på noe så enkelt som et luftfilter ? (Prisene gjelder E39 97mod.)
spaix Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 hadde bare tatt det billigste:) trur ikke det er mye forskjell:)
Eddy89 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 samme tenker jeg, hvor vanskelig kan det være å lage et luftfilter? Til og med Biltema burde klare det ? ;D
Arimanni Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Nå lager ikkje biltema delene sjølv. Det gjere heller ikkje MECA
spaix Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 hadde bare gått for det billigste jeg:D værtfall når det gjelder luftfilter osv:P
Olelink Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 hadde bare gått for det billigste jeg:D værtfall når det gjelder luftfilter osv:P Mtp hvor viktig luftfiltret er og hvor billig (100-150kr) ett orginalt ett er er jeg uenig i det.
bjalle Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Jeg kjøpte både oljefilter og luftfilter til e39 på torshov bilrekvisita for 140kr for begge,biltemas tør jeg ikke bruke,men både olje og luftfilter bør helst skiftes samtidig ved oljeskift.
Eddy89 Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Jeg har nå bytta luftfilteret, og fått et mye lavere bensinforbruk. Det gamle inneholdt en hau av insekter ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå