kris88 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Ok, får kanskje ta turen til bmw å se om jeg får kjøpt den lykta da, hadde jo vært morsomt å ha. Ja, ser litt etter felger om dagen. Har lyst på M5-replica felger, men får se hva student økonomien holder til..
BMW_320_e30 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Syntes hovedlyktene på bmw'en var litt lave så justerte dem opp litt. Prøvde å skru litt på den andre skruen også men da skjedde det ikke noe...Hva er denne til? (den til høyre på bilde) Den til venstre fant jeg ut var for høyden... den er jo til sideveis justering
kris88 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Regnet med det jeg også, men skjedde ikke noe når jeg skrudde på den... Må vel kanksje ha lysjusteringsutstyr for å stille det?
BMW_320_e30 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Regnet med det jeg også, men skjedde ikke noe når jeg skrudde på den... Må vel kanksje ha lysjusteringsutstyr for å stille det? joda det skjer nokk noe men du ser d ikke før lykten er helt på ''hall 8'' xP nei d vises nokk bedre på ett lysjusteringsapparat ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå