leif harald Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Vurderer og selge prosjektet mitt til fårdel får E30M3. Bilen er en 90 mood 325 orginal mtech2. Er litt rust på bilen men alt av nye deler får å fikse dette følger med + nye frammskjermer. Alt av karrosorideler er orginale deler. Bud? ny bakplate nye framskjermer nye hjulbuer bak ny (brukt rustfri) bagasjeluke nytt mtech2 ratt i semska skinn ny grill og lykte grill nytt coilovers sett med justerbar høyde og hardhet (spesial bestilt fra gs med coilovers bak også) Så ellers er det skinn interiør og motoren er i god stand.
MrStåle Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Vil det si at det er rust på framskjermer, bakskjermer bakluke og bakenden på bilen?
leif harald Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Vil det si at det er rust på framskjermer, bakskjermer bakluke og bakenden på bilen? Det er ikke rust på fremmskjermene, men det er en liten bulk på den ene, så skulle jeg valse skjermene en del å derfår kjøpte jeg like så gått nye. bakluke har litt rust ja. bakskjermen har ikke noe rust, bare på hjulbuene bak. bakplata har ikke noe rust som jeg har sett, men tidligere eier har prøft og fikse noe rust som var før så det ser ikke så bra ut, like greit å bytte den også når hele bilen skulle lakkes.
leif harald Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 pris hadde du tenkt deg? Veeeldig usikker, Dette er jo en mtech2, med skinn, kjørecomputer, eletriske vinduer, 325, 2 dørs osv så den må jo være vert litt. Men rundt 70 000.
gabstern Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 ja lykke til med salget.. vedder du ikke får det men....
leif harald Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 ja lykke til med salget.. vedder du ikke får det men.... hehe, hadde jeg måtte selge så hadde jeg satt den til en billig penge men jeg den skal leveres til sveising av nye hjulbuer innen 2 uker vis jeg ikke selger den. Å når de er ferdig sveisa og sparklet så beholder jeg jo den selv så
leif harald Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Nokk en e30 med drømmepris. Dette er en ORGINAL mtech2, 2dørs med skinn er det så mange slike og få taki nå til dags montro? Menmen nå er bilen levert inn til sveising av hjulbuer og bakplate så nå blir mest sannsynlig bilen beholdt selv
Alecken Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 interiøret er jo fra cab.. så er vel strengt tatt ikke verdt mange kronene.. Men greit nok, er en original M-tech 2
E30Frelst Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Drømmen min! Hadde jeg bare ikke skulle studert (( Lykke til med salg! Synes virkelig ikke 70K var feil jeg altså! Mvh Falck : )
leif harald Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Alecken: geit nåkk det at det er fra cab, men framstolene er nå like + at det er 100ganger bedre og sitte i et cab baksete en et vanlig. Drømmen min!Hadde jeg bare ikke skulle studert (( Lykke til med salg! Synes virkelig ikke 70K var feil jeg altså! Mvh Falck : ) Hehe Tror nokk det ikke blir salg gitt, leverte bilen til sveising i dag så nå blir det nye hjulbuer bak og bakplate
Gjest Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Cab baksete passer jo ikke i cupe. Er vist den er org en m-tech2 er verd mye.Og bra vel og merke.
leif harald Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Cab baksete passer jo ikke i cupe. Er vist den er org en m-tech2 er verd mye.Og bra vel og merke. jaja får all del når det er byttet fra orginalt stoff til skinn fra en cab så er jo ikke bilen vert en dritt.
Gjest Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 ikke no med det. Men den blir ikke vert mere eller.
Anbefalte innlegg