Gå til innhold

E39 520I Manuell, Tøff bil selges snarest pga kjøp av ny!

halsen89
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw E39 520I selges, bilen er i meget god stand, nylig byttet mange slitedeler som blant annet Clutch, bremseskiver og klosser foran, alt som hører til håndbrekket, olje og oljefilter, og en hel rekke foringer som jeg ikke husker hva heter... Det er også mere som er byttet, men husker desverre ikke alt. Satte den inn hos Strandveien Auto og fikk regning på 20000.- så bilen skal være i meget god stand!

Ellers har bilen fått valset hjulbuer bak, står på 265 brede bakdekk, og disse sitter godt i svingene! Bilen er senket med sportsdempere, har også montert stag over fjærbeinene foran, for og få en stivere bil som ligger bedre i svingene! (se bilder)

Bilen har vist aldri vært vinterkjørt før i år, dette kan jeg ikke garantere, men forrige eier sa det.

Det er avtagbart hengerfeste.

Har satt på HELLA lykter foran og bak, disse kostet over 15000.- (Se bilder)

Bilen er såkalt facelift, dvs, andre lykter, frontfanger, bakrutesenker og bakluke spoiler. Defa alarm på den.

Det er også satt inn seter fra en nyere bmw, som har justering i alle retninger elektrisk! Kjempegode seter. Begge sidene er elektrisk.

Servicehefte er fulgt opp. Vinterdekk følger såklart med!

Men ta og ring meg for en hyggelig bilprat vis du lurer på noe!

97010049

Pris 75000.- Så tar vi det derifra :)

NYE DEKK FORAN Å BAK:)

Kan ta flere bilder, men var så dårlig kamera jeg hadde der..

vwy5k99zpmfv5cf2hi8l.jpg

y26w6m5bh50w4fd53zut.jpg

py717ua7huaprcjoh5zo.jpg

l30v93mczsm5g7zj6cyk.jpg

u8gp6m1dhplu7di3bq6p.jpg

xwkv77kfczkgqgdg5osh.jpg

cv55ietdlnq086ubwx1k.jpg

ce582t68zwaxpk50inxt.jpg

kfmw1481zemdq2fubwgb.jpg

702thqj4dhuqlb21oayf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, men står jo ikke pris forsåvidt? km kan en vel lese av på speedometeret da men.. front fanger er ikke facelift ser det ut til? samme grøftelys som min iallefall.

men uansett pen bil og free bump!

Takker, har ikke lyst til å selge nei.. Pris ja, glemte det. er ordnet nå. Starter på 90tusen, så får vi se hvor mye jeg går ned.

Frontfanger er satt på en facelift leppe nederst. Noe jeg syns ser mye bedre ut enn de facelift fangerne fra 2000 bilene.

GI BUD FOLKENS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...