bmw*327* Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hva kan det komme av? ligger på rundt 500 og litt ujevn. er bygget om til 2.7 med org dyser og lmm om dette kan ha noe å si, men har gått jevnt før. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 modell er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 glemte å skrive det m20b25. Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 hmm... kan vere tomgangs regulator, falskluft eller lmm kanskje? korleis oppføre den seg ellers? drar den som den skal osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian E30 cab Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Når du først er igang så demonter posisjons sensoren til gass spjellet og gjør den ren inni. Derreter lodder du opp, viss loddingene er dårlig. Hadde store problemer med tomgangen grunnet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian E30 cab Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Når du først er igang så demonter posisjons sensoren til gass spjellet og gjør den ren inni. Derreter lodder du opp, viss loddingene er dårlig. Hadde store problemer med tomgangen grunnet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 merker ikke noe serlig forskjell når jeg plugger ut tomgangsregulator. skal se hva som skjer når jeg kopler ut lm. Om jeg demonterer gassspjell sensor, kan jeg jo risikere å ikke få den på plass riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian E30 cab Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Lag merker på hvor den stod. Går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 kan spjell givern ha noe med at motorn plutselig kutter på ca 4000. får ikke nok bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 sikker på det er bensin? eg trur det er Luft Mengde Målern din eg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 gjør rein tomgangsregulator og prøv. angående bensin så tipper jeg gasspjeldbryter eller lmm. evt om dette er en 88- så kan det være lambda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 er ikke lambda pån, så spjellgiver er en mulighet der altså.. får prøve å få demontert litt der å se hva som akjer. er det vanli at dette skjer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 prøv no lmm først da eg er 90% sikker på att det er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Gasspjeld bryter feil kan gi snedige fenomener ved pådrag. Da motorstyre enheten "plutselig" ikke vet hvor åpent gasspjeldet er. Lav tomgang kan og skyldes dette, om tomgangsreg ikke slår inn da motor tror gasspjeld er åpent. Og dermed "siger" det inn luft og skaper ustbail lav tomgang. Er en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 åpnet gasspjellgiveren nå, ser jo ut som en ganske "enkel og mekanisk" del, på den måten at det ikke er så mye elektronikk og kan kanskje sees med en gang om det er noe galt med den? Allt ser ut til å være inntakt vertfall. Eneste var at det var ganske mye olje-lignende veske i den, (sikkert rennt fra gasspjell) kan dette ha forstyrret elektronikken? Renset allt med 5-56 eller hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå