e30lars Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hei. jeg har nettop hatt motor ras på min 525tdsa jeg har byttet motor. men brukte samma kassa og konvurter- fikk tilslutt satt det sammen. alt virka;) jeg skulle på en litenså "prøvetur". så jeg kjørte i kansje 5-8min. så ble det ikke noe mere " motstnad" i kassa.. akkurat som den satt seg i "n" jeg bremset opp og satt den til siden av veien.. prøvde og stoppe og starte.. jeg hørte ikke noe når jeg satt den i "d" igjen.. slo ikke eller noe. bare står der og blomstrer overføring og alt er der. :S:S er det noen som kan vite noe om det ? takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Tom for olje ??? Om kassa har havarert så har jeg en liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Tom for olje ???Om kassa har havarert så har jeg en liggende.[/qu jeg tappet av ca. 3 l olje og hadde på det samma igjen.. men veit a faen. hvor mye skal du ha for den kassa a ? det er zf det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 du har sikkert tatt knekken på oljepumpa når dere satt på kassa.. har sagt det samme til martin! er billigere å få tak i ny kasse en å bytte pumpa.. kjipt detta her ass:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvordan får man gjort det? Hvor på kassa sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panter 525tdsa Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 hvordan unngår man å ta knekken på oljepumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Hvilken olje brukte du å fylle på? Når girkassa er lunken kan du la bilen stå på tomgang å fylle opp til det renner over på den store oljeskrua i bunnen. Olja som skal brukes på ZF 5HP18 kassa er Esso LT 71141. Dette er visst da viktig for både oljepumpe og converter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå