bmw-mads Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 er startsperra på 318i bare ringen rundt tenningslåsen? på forhånd takk
bmw-mads Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 kan du forklare meg hva ellers som må byttes da? =) eller må jeg på bmw for omkoding?
AlXz Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Du må ha matchende: - Hjerne - EWS(II?) boks - Chip i nøkkel. Avleserringen og sender/mottaker boksen kan komme fra hvilken som helst bil uavhengig av det andre mener jeg å ha hørt.
bmw-mads Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 jeg har bestilt det : ) hvor sitter ews boksen vis du vet det? =)
AlXz Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Aldri sett plasseringen selv. Men mener å ha hørt bak hanskerom inne i bilen.
stianly Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 og i følge bmw så er alt det der umulig. ALT på være orginalt (sir dem) latterlig. røsk ut å start de gjorde jeg. funka fint det. kan hende mitt var ødelagt derfor de gikk. men de gikk i allefal
LianLi Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Stemmer det AlXz har sagt. Hva mener du? Røska du ut EWSII startsperresystemet også starta du bilen etterpå? Hvilken årsmodell er bilen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå