Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skinn og bein! Hvis den kilometerstanden stemmer, er jo dette historiens beste E30 kjøp. Ufattelig strøken bil til gi-bort pris :D

Skrevet

Hvor dyrt er det å få noe slikt til norge? Koster jo plutselig 25000 (25%) og trille den over grensen.. Og hva kommer avgiftene på? Ansees denne som å være verdt mer enn den grønne med blankpolert halvbur og helrødelykter bak? (når den er ferdig regga seff)

Skrevet

se nærmere....er 13800 mil...altså 138.000 kilometer....

men altså det er jo 7000 KM i året...knapt nok lufta hver dag...

den ser jo helt sandblåst ut omtrent...rulla rett ut av bayern...

Skrevet
Hvor dyrt er det å få noe slikt til norge? Koster jo plutselig 25000 (25%) og trille den over grensen.. Og hva kommer avgiftene på? Ansees denne som å være verdt mer enn den grønne med blankpolert halvbur og helrødelykter bak? (når den er ferdig regga seff)

lol....de to kan ikke sammenlignes... ;)

Skrevet

i nok blir det 83615,39. skriv kjøpskvitt på 50000,. for hvem tror at det er noen som betaler 100000 for en så gammel bil?

er det virkelig 25% bare for å få den momset? og i tillegg kommer alt det andre?

Skrevet

Hvorfor ikke? Så denne bilen er verdt nærmere 200 000nok? Den må jo være verdt såpass hvis de ikke skal kunne sammenlignes PRISMESSIG.. Eieren av den grønne slet lenge med å selge bilen uten å måtte dumpe prisen.. Selvom det er en størken bil, finnes det alltid en grense for hva folk gidd å betale for en e30 sedan, som ikke er lagd av gull..

Skrevet
i nok blir det 83615,39. skriv kjøpskvitt på 50000,. for hvem tror at det er noen som betaler 100000 for en så gammel bil?

er det virkelig 25% bare for å få den momset? og i tillegg kommer alt det andre?

Ja momsen er da lik på alle importerte biler..

Det er som du foreslår lett å lure staten for penger når man skal importere den, men spørsmålet mitt baserer seg på å gjøre alt lovlig..

Var det 145-150 000 den grønne e30en gikk for?

Skrevet
Hvorfor ikke? Så denne bilen er verdt nærmere 200 000nok? Den må jo være verdt såpass hvis de ikke skal kunne sammenlignes PRISMESSIG.. Eieren av den grønne slet lenge med å selge bilen uten å måtte dumpe prisen.. Selvom det er en størken bil, finnes det alltid en grense for hva folk gidd å betale for en e30 sedan, som ikke er lagd av gull..

Fordi den Grønne E30 325en strengt tatt ikke var så spesiell, bare sykt overpriset.

Bildene av denne E30 325en taler for seg selv.

Skrevet

Den har gått litt for langt. Og har for mange dører.

HAHA! Nei, jeg tuller. Nydelig bil, det gjør meg glad å se slike biler i denne tilstanden. Men samtidig ville jeg nesten vært litt redd for å kjøre den.

Skrevet

Fordi den Grønne E30 325en strengt tatt ikke var så spesiell, bare sykt overpriset.

Bildene av denne E30 325en taler for seg selv.

Tenker du på Baklie sin? Er ikke DEN spesiell så vet jaggu ikke jeg! Men ja, E30 begynner å bli veldig overpriset.. men det betyr bare mer cash i banken når jeg skal selge bil det :)

Baklie sin er forresten ikke solgt heller...

Skrevet

Veldig pent eksemplar..

Ikke for å ødelegge begestringen..

Men hva ville en sånn bil være verdt i REELL verdi? Hvis man ser bort fra samleobjekt, etterspørsel, osv osv..

Hva er listeprisen på en sånn en? Hva får du igjen på forsikringa? Når du forsikrer en 90 modell 325 skal jeg hvertfall love deg at du ikke får ikke 100 000 ved skade..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...