Hopen Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Da har jeg fått skaffet meg en 92mod m50b25 non-vanos med ZF-kasse til cab'en. Den gamle 2litern ble litt for lat. Motor er montert og starter! Ellers planer etterhvert visst pengene strekker til: -Brock B1 8,5x17 og 10x17 ( ) -nytt senkesett (x) Supersport 51mm 60\40 -m-tech2 front ( ) -xenon (x) -hellakkering ( ) -m-tech matter (x) -shortshift (x) -diffsperre ( ) -shining av interiør ( ) -Ny eksos (x) kjøpt sebering rustfrittanlegg fra manifold og bak! Her er noen bilder av det som er gjort hittil. ZF-kassen: M50b25 Da var m20'n ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 dette blir morro en kompis har satt en m50b25 i sin e30touring, og jeg må si det funker bra går bra gjør det og du har noe å se fram til ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ja, gleder meg:) men mangler diffsperre da:P:S Noen som vet om m20b25 supersport eksos holder på m50'n? har muliget til å skaffe meg bak- og mellompotte ganske billig shu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Skikkelig hjertetransplantasjon Du vil nok merke en enorm forskjell, selv om du mister den fantasisk lyden av en m20 på høyt turtall. Den kan ikke m50 matche, spør du meg. Dette blir spennende å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Ja, fin lyd i m20'n, men synes ikke m50 har så værst lyd heller jeg;) har aldri prøvd e30 med m50 jeg, men gleder meg som en unge til å prøve dette:D Får bare håpe motor fungerer som den skal. har ikke prøvd den jeg. Noen som vet om dette filtret passer på m50 lmm? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... iews_id=72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvis du bor i nærheten av Trondheim, må du ta med bilen neste gang vi har treff. Hvis den er oppe og går, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Hvis du bor i nærheten av Trondheim, må du ta med bilen neste gang vi har treff. Hvis den er oppe og går, altså Jepp;) bilen var foressten på sist treff på GS-bildeler(mai eller juni tror jeg?) Tror jeg så bilen din der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Da så jeg den sikkert, uten å kjenne den igjen nå Får som regel med meg alt av E30 på treffene jeg er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Da så jeg den sikkert, uten å kjenne den igjen nå Får som regel med meg alt av E30 på treffene jeg er på. hehe, ok;) sto på framsiden av butikken ved en annen e30cab:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 postet vel litt feil, kanskje en moderator flytter denne tråden til bmw-prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Ja, fin lyd i m20'n, men synes ikke m50 har så værst lyd heller jeg;) har aldri prøvd e30 med m50 jeg, men gleder meg som en unge til å prøve dette:D Får bare håpe motor fungerer som den skal. har ikke prøvd den jeg.Noen som vet om dette filtret passer på m50 lmm? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... iews_id=72 Gromt med m50 i e30:) Tror jeg ville ha valgt et vanlig "tøy" kon-filter hadde jeg vært deg, veit om en som skar turboen sin pga sånn alu-filter... Lå grus osv i turboen.. Men kan være et annet merke for alt jeg vet, bare sier ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Blir nok en snasen cab dette! Må få litt "helere" bilder av bilen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Ja, skal ordne det;) Men nå drar jeg på ferie en uke;) Regner med alle delene er kommet når jeg kommer hjem, så da blir det montering av m50'n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 nå viser det seg at jeg ikke har mellomaksling og bunnpanne likevell:( så om noen har så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 skal på GS å hente oljesil idag og muligens kjøpe kon-filter visst jeg finner, men mangler fortsatt mellomaksel og bunnpanne. Skal hjem og lodde motorpluggen idag, og setter inn motor imorgen visst jeg får tak i bunnpanne innen da. Er hjemme bare i hælgene så går litt tregt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå