bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Har nettop skiftet bensinpompe for trodde det var feilen, kutter fortsatt v ca 4000. det som er så rart er at den går greit en stund, så begynner den å kutte tidlig igjenn. Kan dette være LMM? er vel eneste utenom hjerne som kan skiftes som påvirker bensinmengde ? Er en m20b25 Trenger hjelp her!!!
bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 nei ikke lambda. Noen som har opplevd noe liknende? Trenger hjelp hehe
bmw*327* Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 ok, men er det sansynlig at det er den? hva med lmm?
AlXz Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Sliten kam? Har ikke kjennskap til m20 motoren.. Men på m40 pleier de ofte starte å kutte før pga sliten kamm..
|Ole| Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 skriver det igjen, LMM! ¨ lån deg en annen lmm å prøv med den...
bmw*327* Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Ok da takker jeg for hjelp. Skal få prøve å få lånt meg en... Men hørte det gikk å ohme de for å se om lmm var def. funker dette? altså ved å ohme gjennom 2 av stikkene på lmm og dytte spjellet opp og se at motstanden endres jevnt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå