Tort Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Kjøpte denne bilen forrige uke. I den forbindelse lurer jeg på om det finnes noen mulighet for å kunne få inn digitale tv signaler slik at jeg får benyttet tv`n i midtkonsollen?
DanH Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 JOda. Men du må søke på topic her på forumet. Det er tat opp tidligere, og det finnes små digital tv dekodere å montere. feks denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ++signaler
dvil Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Jeg lurer også. Har lest igjennom de gamle trådene om emnet, men fant ingen med løsning på problemet. Er det noen som har har funnet en velfungerende løsning, som kan forklare hva/hvordan?
nitedals Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 og uansett så er disse signalene så dårlige at de vil ikke virke overalt sjøl om nettet er utbygd. Har prøvd. Er man på mindre enn 60% dekning forsvinner bildet. Er du da lenge bak en topp, ja da må du frem med dvd plata gitt. De digitale sendingene er noe oppskrytt møll spør du meg.
gkw89 Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 de selger sånn boks i svinesund, på den radiobutikken der.. så det hvertfall sist jeg var der... fra rikstv tilogmed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå