Gå til innhold

Hva er best?  

1 stemme

1. 1. Hva er best?

• H&R
      0
    • Eibach
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få hevet bilen min noen cm pga bakhjulet subber i hjulbuen når noen sitter baki. Det virker som bilen har blitt lavere bak iløpet av den siste uken.

November i fjor fikk jeg innstallert Senkesett fra GS bildeler. Supersprint eller noe tror jeg

(Senkesett m/dempere E-46Cab/touring 320-330i 10/99- 40/30mm)

Jeg tenkte jeg skulle nå kjøpe noe bedre som gjør bilen mer kjørbar pga snø osv. Tenkte jeg skulle kjøpe H&R eller Eibach senkesett men spørsmålet er hva trenger jeg Fjærer eller komplett sett? Jeg kjører aldri på bane og trenger ikke noe syke greier. Bilen må også kunne bli godkjent med det nye settet. Jeg vil helst ha bilen noen cm høyere opp fra baken så ikke m3 fangern min blir ødelagt i vinter.

Noen forslag? Kan jeg fortsatt bruke mine gamle dempere eller må de bort?

Håper noen av dere har noen forslag :)

Skrevet

Jeg kommer aldri til å kjøre på Supersprint. Har kun hørt negative ting om settene (de siger, fjærene knekker, demperne lekker etc.). Jeg hadde gått for Eibach. Kjempekvalitet til en fornuftig pris. Jeg hadde det på den forrige bilen min i kombinasjon med justerbare Koni og var dritfornøyd.

Skrevet

Jeg hadde H&R på min gamle e46 cab og var kjempefornøyd. Men jeg har også hatt eibach tidligere. Tror det egentlig er ett fett hva du velger av de to.. Samme gode kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...