boomdrak Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hei, Trenger et glass til min 86mod E30. Det er i320 Coupe (2dørs). Trenger sideglassen på passasjersiden (høyre) i farge bornze. Vennligst ta kontakt! Kenneth
635csi Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Jeg har komplett rutesett i denne sjeldne fargen. 1000,- hentepris, selger kun komplett. Ta kontakt ved interesse
boomdrak Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Da inkluderer det frakt Så har vi en deal.
635csi Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Frakt blir litt trasig med tanke på at dette er 5 stk. glassruter inkl. en stor bakrute. Ser meg egentlig ikke mål på å få pakket dette på normalt vis sånn at det blir 100% sikkert mtp frakt. Derfor jeg skrev hentepris. Hvor bor du da? Kan ordne frakt til Tr.heim med varetaxi, evt. Kr.sund. Men da blir ikke prisen 1000,- inkl. frakt nei, dette er hentepris
EdgePerformance.no Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Da inkluderer det frakt Så har vi en deal. Bare og kline til kjære bror !
boomdrak Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 jeg bor i oslo.. trenger kun høyre fordør. hva tror dyu den koster å sende nedover?
635csi Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Selger ikke kun den ruta da jeg i såfall vil bli sittende igjen med et tilnærmet veriløst ukomplett rutesett. Men dersom du kjenner noen som kan hente dem for deg og frakte dem ned til deg, så kan vi få til en deal
boomdrak Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 noen andre som tilfeldigvis har en rute liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå