BMWBenny Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Heisann, fant ut at 1 av de 3 spylervæske slangene fra tankene foran er kappet. Og jeg får da heller ikke spylervæske på frontruta. Bare masse søl, enda jeg har plomba den. Så tenkte finne den andre enden av slangen. Men aner ikke hvor den går. Derfor har jeg lagt ved to bilder, så håper jeg folk kan fortelle meg hvor den skulle ha gått På ene bildet ser man 2 som går opp i panseret, de er inntakt. Skal vel ikke være flere? Andre bildet viser den kappa slangen, og hvem/hvor på tanken den kommer fra. Så hvor skal den? Mvh. Bjørn
handsome Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hvis jeg husker riktig så er det vel to tanker på noen av e30ene, så du har en tank til såpe og en til vann, men på de e30ene jeg har hatt så har jeg koblet ut den til såpe, for kjøpe jo bare spylervæske.. Kommer det ikke noe vann/væske på ruta i det hele tatt?
BMWBenny Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 har 2 tanker ja, lite og stor. Har spylervæske i begge jeg da. Men er vel ikke så farlig. Kommer ikke vann på ruta nei, Kan den 3. slangen som er kappa, tidligere ha vært til lyktene foran? Mulig at den ikke er plombert godt nok, sånn at trykket forsvinner der. Og derfor får jeg ikke væske på ruta. Kan det stemme?
BMWBenny Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Fant akkurat ut at slangen hopper av oppe i toppen, ved det ene t-stykket. Den plomberte slangen er tett den
handsome Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Det høres logisk ut ja! Er nok da til lyktespyleren:) Ta en luftkompressor og blås rein hele systemet, så vil det nok fungere.. Pass på at det ikke er noe klem på noen av slangene, og at dysene er åpne + at det er tett ved Tringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå