Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vurderer å selge min s50b32 motor fra e36 m3. Den er kjøpt fra koed og kvitteringer kan om ønskelig skaffes.

Motoren er demontert da jeg egentlig skulle bygge den om for turbo. Så for dere som har planer om å bygge turbo på s50 så er dette perfekt.

Det som ikke følger med er: Hjerne ( men ledningsnettet forøvrig følger med, dyser osv ) grenrør og vanos. Dette solgte jeg iogmed at jeg ikke trengte det.

Innsug og topp er demontert, blokken er det bare tatt av bunnpanne, dvs stempler råder og veiv er i orginaltilstand. Alt av deler ligger sortert i bokser.

Det kan også følge med custom motorfester og m54 bunnpanne for de som vil ha denne motoren i en e30.

Selger alt sammen for 10 000 / bud

Kan nåes på 93203098

mvh Lars

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er jo bedre att den ligger i deler. ser jo tilstanden på ting da.

Skrevet

Prisen er vel ikke drøy? Se hva disse motorene ligger på jenter, er vel nok turbohuer her inne som er sugne på å bygge på s50? Også har jeg skrivd /bud da, det betyr jo at du kan komme med et fornuftig bud visst du mener prisen er høy?

Selges ikke i deler, visst ikke jeg blir kvitt dette samlet så bygger jeg motoren sammen med nye pakninger osv og selger den startklar.

mvh

Skrevet

vanlig pris er jo 40 k for en s50b32 med girkasse som ikke er i deler. men tankte på at den ligger i deler og koster jo litt å få sammen med pakninger osv osv

• 3 weeks later...
Skrevet

Satt ned til 30 000/bud følger også med en flens som passer s50 toppen samt kollektor og T4 flens fra 666 fabrication til dere som har tenkt å bygge turbo.

93203098

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...