TC 530 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Har du vindus heisene enda? Er intresert i begge for 500.-
Filur Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Bump! Har bare girkula igjen nå, resten er gått over til den andre siden
Robinvanvik Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 I denne kula, er det oransj lys som i resten av lysene i bilen? Har en slik kule i E36 min men da er lyset rødt.
Bimmer Petter Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 veit det er long time ago, men er diffen solgt?
Filur Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 I denne kula, er det oransj lys som i resten av lysene i bilen? Har en slik kule i E36 min men da er lyset rødt. Har aldri brukt den så det vet jeg faktisk ikke tipper det er oransje lys.
Filur Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 veit det er long time ago, men er diffen solgt? Den er ikke solgt, men mulig den fortsatt ligger på lur om ikke den er havnet i det store blå arkiv må sjekke når jeg kommer hjem. Har ligget ute i pakket i plast i 4 år snart, aldri brukt den selv men skal fungere helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå