oyvind26 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Vurderer å gjøre noe med eksosanlegget på bilen. Vil at det skal se nogenlunde likt ut (litt større rør gjør vel ingenting, men 4 skal det være), og passe like godt som det orginale. Vil heller ikke spolere lydkarakteristikken i bilen, men ønsker litt råere lyd under pådrag. På den annen side vil jeg ikke ha noe som blir slitsomt å kjøre med i lengden. Noen som har testet forskjellige anlegg fra feks Scorpion, Eisenmann og Supersprint? Erfaringer? tips? Må man bytte hele, eller holder det med enden? En ting til, noen som vet hvor det er greiest å få tak i BBS CH? Er meget interessert i å sette disse felgene på bilen (skal ha 19") Øyvind
jonr- Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Vurderer å gjøre noe med eksosanlegget på bilen. Vil at det skal se nogenlunde likt ut (litt større rør gjør vel ingenting, men 4 skal det være), og passe like godt som det orginale.Vil heller ikke spolere lydkarakteristikken i bilen, men ønsker litt råere lyd under pådrag. På den annen side vil jeg ikke ha noe som blir slitsomt å kjøre med i lengden. Noen som har testet forskjellige anlegg fra feks Scorpion, Eisenmann og Supersprint? Erfaringer? tips? Må man bytte hele, eller holder det med enden? En ting til, noen som vet hvor det er greiest å få tak i BBS CH? Er meget interessert i å sette disse felgene på bilen (skal ha 19") Øyvind har du tilfeldigvis en svart m3 som kom fra charlottenberg --> retning kongsvinger igår? Møtte deg igjen i retning kongsvinger, fra retning skarnes/gardermoen. Hmm. Om du skal ha eksos med den slags type lyd du beskriver, så hadde jeg nok vurdert kun skifte av bakpotte. Eisenmann og supersprint går jo for å være det aller beste. Begge to gir en kraftigere lyd over hele spekteret. Orgasmisk lyd da du gir full pinne og forandring av lydbildet etter ca 4000rpm. Ikke nevneverdig irriterende ved normal kjøring. gå for 4x83 mm utløp.
Eng1 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Eismann er kvalitet. Jeg tenker å bytte på min M5 og da blir det Eismann uten tvil. Gir en utrolig bra lyd. Men viss du skal bytte kan du gå på Youtube og søke litt rundt etter e46 M3 med Eismann og supersprint. Tror du blir overbevist om Eismann.
SanMiguel Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Jeg hadde gått for andre felger enn CH siden så mange andre har de.
oyvind26 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Vurderer å gjøre noe med eksosanlegget på bilen. Vil at det skal se nogenlunde likt ut (litt større rør gjør vel ingenting, men 4 skal det være), og passe like godt som det orginale.Vil heller ikke spolere lydkarakteristikken i bilen, men ønsker litt råere lyd under pådrag. På den annen side vil jeg ikke ha noe som blir slitsomt å kjøre med i lengden. Noen som har testet forskjellige anlegg fra feks Scorpion, Eisenmann og Supersprint? Erfaringer? tips? Må man bytte hele, eller holder det med enden? En ting til, noen som vet hvor det er greiest å få tak i BBS CH? Er meget interessert i å sette disse felgene på bilen (skal ha 19") Øyvind har du tilfeldigvis en svart m3 som kom fra charlottenberg --> retning kongsvinger igår? Møtte deg igjen i retning kongsvinger, fra retning skarnes/gardermoen. Hmm. Om du skal ha eksos med den slags type lyd du beskriver, så hadde jeg nok vurdert kun skifte av bakpotte. Eisenmann og supersprint går jo for å være det aller beste. Begge to gir en kraftigere lyd over hele spekteret. Orgasmisk lyd da du gir full pinne og forandring av lydbildet etter ca 4000rpm. Ikke nevneverdig irriterende ved normal kjøring. gå for 4x83 mm utløp. Jeg har en svart en ja, men det var nok ikke meg du så. Jeg holder til i Oslo-området Hvis det holder med bakpotte slipper man vel litt billigeer unna også vil jeg anta. Hva ligger sånt på i pris?
oyvind26 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Jeg hadde gått for andre felger enn CH siden så mange andre har de. Vel jeg synes de er råtøffe, og det er lenge mellom hver gang jeg ser en annen M3 med sånne felger, så det får passere Har standard 19" M3-felger (samme som sitter på bilen til jonr vel...) og synes de er litt kjipe, BBS-felgene er mye, mye råere.
///M Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Vurderer å gjøre noe med eksosanlegget på bilen. Vil at det skal se nogenlunde likt ut (litt større rør gjør vel ingenting, men 4 skal det være), og passe like godt som det orginale.Vil heller ikke spolere lydkarakteristikken i bilen, men ønsker litt råere lyd under pådrag. På den annen side vil jeg ikke ha noe som blir slitsomt å kjøre med i lengden. Noen som har testet forskjellige anlegg fra feks Scorpion, Eisenmann og Supersprint? Erfaringer? tips? Må man bytte hele, eller holder det med enden? En ting til, noen som vet hvor det er greiest å få tak i BBS CH? Er meget interessert i å sette disse felgene på bilen (skal ha 19") Øyvind Gå for eisenmann, du vil ikke bli skuffet.
j_b Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 jeg har eisenman, var veldig rå den første tiden, nå er jeg lei.
j_b Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 ang felger, med bbs ch bommer du aldri. jeg hadde det på min.
oyvind26 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 ang felger, med bbs ch bommer du aldri. jeg hadde det på min. Veit! Helt rå felger. Koster sikkert en liten formue, men det må jo bare gå. Hva kan man evt selge standardfelgene for tror dere? Tre av dem er helt strøkne, men desverre litt kantskade på den siste De får vel holde til våren, nå kommer vel snøen snart, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå