Jørgen Lie Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Har en srvo til E30 liggende som jeg lurer på å selge siden bilen er lagt ut til salgs og sannsynligvis blir solgt. Har ikke servopumpe da den er ødelagt og kastet.. Mangler styreleddene.. Har ikke peiling på hva dette er verd, så dere får nesten komme med BUD til å begynne med..
Steven Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Jeg har servopumpe om det blir lettere å selge for deg da Bare til å ta kontakt den som kjøper tannstanga om du trenger pumpe også. Har også braketten som trengs for montering.
Brekke Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Heisann. Jeg er interesert i den om tannstaget er uten lekasjer. Hvis du venter over helga har jeg penger:) svartejobb i helga skjønneru.
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Heisann. Jeg er interesert i den om tannstaget er uten lekasjer. Hvis du venter over helga har jeg penger:) svartejobb i helga skjønneru. Den skal være hel den ja. Har motatt bud på 700kr nå
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 900kr ink frakt til mandag! Bud er notert, å vil gjelde kun for vanlig pakke og ikke oppkrav, for da har jeg ett bud som er høyere ! Jeg reiser vekk på søndagskveld, så jeg avslutter budrunden lørdag 08.08.09 kl 22.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå