Gå til innhold

Topp pakinig e30 325i 89modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, toppen min røyk på ferie tur i sverige, og nå må jeg vel bytte den tenkte jeg! noen som har en link til en "guide" her på bimmers hvor en forteller litt om dette? er en fersk mekanikker så tenkte det var lurt og spørre litt før jeg begynte.

Mvh: Alex H.

Skrevet

Foreta ett søk angående demontering av topp på M20 / toppakningsbytte, M20. Var en tråd oppe om dette tema for 2 uker siden, men jeg finner den ikke igjen.

Finner du ikke noe aktuelt, så send meg en PM. Så skal du få en beskrivelse. Jeg er elendig til å følge opp tråder jeg svarer på, noen ganger.

Skrevet
Heisann, toppen min røyk på ferie tur i sverige, og nå må jeg vel bytte den tenkte jeg! noen som har en link til en "guide" her på bimmers hvor en forteller litt om dette? er en fersk mekanikker så tenkte det var lurt og spørre litt før jeg begynte.

Mvh: Alex H.

Kjøp deg en Hayne's bok, får de b.l.a. på Biltema. Der står det, ikke verdens beste forklaringer, men bra nok for en nybegynner...

Skrevet

Så lenge du får plant topp ny pakning strekkbolter eller invister i apr bolter og riktig trekkediagram er det en enkel sak.

ikke glem å låse register!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...