Kobar Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 trenger 2stk panser i bra stand (ordnet) sannsynligvis fra "Inthe" -1stk grillramme (ordnet) fant i garasjen så da trenger jeg bare følgende: -1stk frontplate -1stk støtfanger(støtbjelken som ligger bak fangeren) med demperne! -linselykt på sjåførsiden og hvite blinkers høyre og venstre side! -grøftelys sjåførside ønskes også. -2 stk M3 frontfangere -innerskjerm sjåførside framme trenger muligens noe mer etterhvert, men får ta det som det kommer! Finnes det noen delebiler mellom kr.sand-stavanger kommer jeg gjerne å plukker:)
Kobar Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 første post oppdatert, derfor fjernet jeg dette innlegget
kteks Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 har en frontfanger som trenger litt repp jeg da..
iNthe Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 har 2 panser i mandal.. ene har hatt en liten bulk (1cm) men det har jeg ordnet veldig fint.. ta kontakt på pm
Kobar Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 har en frontfanger som trenger litt repp jeg da.. hva mener du med rep? er det originalfanger med løs leppe under og sort plastnetting? sleng ut bilder av skaden;)
Kobar Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 har 2 panser i mandal.. ene har hatt en liten bulk (1cm) men det har jeg ordnet veldig fint.. ta kontakt på pm PM på vei til deg:)
kteks Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 lakken har sprokket etter en rep tiligere.. usikker om den er orginal men den har løs leppe under og sort plastnetting ja.. kan ta noen bilder i morgen eller på lørdan..
Kobar Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 lakken har sprokket etter en rep tiligere.. usikker om den er orginal men den har løs leppe under og sort plastnetting ja.. kan ta noen bilder i morgen eller på lørdan.. sleng ut noen bilder, så skal du få ett bud fra meg:) mn hvilken farge er den? og ca pris tenker du deg?
dreaz Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 skaffer nye pansre ferdig grunna ca 2500 pr m3 fanger m lister ca 3000 a.sorensen@live.no
Kobar Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 skaffer nye pansre ferdig grunna ca 2500 prm3 fanger m lister ca 3000 a.sorensen@live.no type veng kvalitet da? kun reine panser uten stoff inni, og spylerdyser?
AlXz Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 trenger 2stk panser i bra stand1stk grillramme 1stk støtfanger(støtbjelken som ligger bak fangeren) 1sett frontlykter med blinklys, helst med linser på nærlys trenger muligens noe mer etterhvert, men får ta det som det kommer! Finnes det noen delebiler mellom kr.sand-stavanger kommer jeg gjerne å plukker:) Har: PanserGrillrammeBjelke til støtfanger (har sliten m3 look glassfiber fanger)Hvite front blink. Du som kjøpte MFosse sin?
Kobar Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 har nå kjøpt 2 krajsa is`r fra ///MFosse her på forumet på under 2 mnd! hehe.. men stand på panser? er det med hengsler og spylerdyser og trekk?' hvordan er passform til fangerene da iogmed at det er glassfiber? er den hel-støpt med fast leppe og lister? skulle helst hatt bilder av denne... og er det svart netting? og originale fester til grøftelys? tenker du deg av pris for dette?
dreaz Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 skaffer nye pansre ferdig grunna ca 2500 prm3 fanger m lister ca 3000 a.sorensen@live.no type veng kvalitet da? kun reine panser uten stoff inni, og spylerdyser? ja er fra samme type lev. i danmark
Kobar Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 har nå fått tak i panser og grillramme fant jeg visst i garasjen har oppdatert første tråd!
Kobar Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Har: PanserGrillrammeBjelke til støtfanger (har sliten m3 look glassfiber fanger)Hvite front blink. Du som kjøpte MFosse sin? Mye skal du ha for begge blinklysene foran samt bjelken foran med demperne? har du hovedlykter med linser liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå