fredriko Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Noen her som har erfaring med koed sine understellsdeler (bærearmer etc) kontra originalt? har kjøpt jalla bærearmer fra ebay og gikk på en smell da kulene fikk slark allerede etter 4mnd bruk, derfor litt skeptisk til og kjøpe uoriginalt igjenn, men til gjengjeld så har jeg intrykk av at det koed selger er kvalitet i tilegg til bra pris Noen som har noen uttalelser angående dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Har dårlig erfaring med lenkearmene fra Koed til ix'en min. Har ikke prøvd noen andre deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 jeg kjøpte et par styrekuler derfra, og på den ene var gummien helt morken å gikk i oppløsning når jeg pelte på den, så er ikke allverdens imponert over kvaliteten derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 ok takker, får vel kanskje punge ut på tusenvis i originaldeler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå