_Mayhem_ Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hei Finnes det noen forhandler på Megasquirt i skandinavia eller norge? Litt skeptisk på å importere fra statene.
ehrnst Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 kan jeg spørre hvorfor? ingen offesielle som jeg vet om. skal jeg handle et å selge vidre?
Azeton Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 HeiFinnes det noen forhandler på Megasquirt i skandinavia eller norge? Litt skeptisk på å importere fra statene. Kan gjøre det jeg også, hvilken bil skal du ha til?
_Mayhem_ Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 handler vel egentlig bare på deletilgang, om det skulle bli noe galt... Men hvilke priser kan dere skaffe for da? til e36 320 91 mod non-vanos
ehrnst Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 jeg er ikke forhadler så det blir samme pris som diy + litt fortjeneste det. hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet de å bedt om PnP til EUR m50, eller du kan koble opp selv, ikke så vanskelig. hva slags deletilgang tenker du på? skjelden noe ryker med mindre du fucker opp selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå