lloydsb Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 har orginal diffsperre "S" på? som forteller at det er diffsperr? denne har ikke "S" er den kardangen på bilde diffsperr eller orginal? nummert på brikken er 315 4082 går det ann å sjekk det nummet noen plass?
ehrnst Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 ser åpen ut for meg. snurr på akslene bare. de orginale med brems har en "S"
lloydsb Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 ser åpen ut for meg. snurr på akslene bare.de orginale med brems har en "S" snurer jeg på en aksel går den andre motsatt vei.. det er jo orignalt diff bremse da skulle vel den andre gått i samme retning som man snurrer eller?
Ole@Automote Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Har du diff brems så går de i samme retning når du snurrer på de
Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ikke brems og ja det er stempla "S" på de. Kan jo gå bort med åra den da om diffen er rusten og fæl
Rogern Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Her er bilde av en liten åpen diff til venstre og den store med brems til høyre E30 altså.
Dirty Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 lett måte å tenkte vis mann ikke er sikker. er det diff brems så kan man ikke se tannhjulene i diffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå