Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Turtelleren min virker ikke. Har stått i et par år, fått en ny motor (standard M10). Bensinmåler, speedo, temp og service lampe virker. Hva er det sannsynlig at er feilen? Motoren er koblet til ved sikringsboks og den kontakten med tre ledninger inne i kupeen ved hjernen. Må være noe feil på ledningsnettet til nye motoren da:S Fungerte for to år siden.
Fliid Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Prøvd å bytte måleren? Hvordan fungerer Øko meteret ?
Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Har ikke fler. Har liksom ingen grunn til å gå i stykker av å stå i garasjen i to år Får se på koblingsskjema og følge kretsen evnt. Øko måler tror jeg ikke den har. Mulig jeg surrer. Skal sjekke det i morgen.
Fliid Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Kan stemme at du ikke har det. Og jo, disse instrumentene kan gå i stykker av å stå stille. Men mest nærliggende å tro at du har en feil i det elektriske nettet til motor/du har gjort en feil på koblingen ved styreenhet.
Bimmerlars Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Da er det dødt instrument eller feil på nettet. Er koblet riktig. Får låne meg et annet og prøve.
steingal Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Har du sjekket sikringen? Sjekk i håndboken å se etter sikring til instrument.. Kjøpte meg selv en 318 som turteller ikke fungerte på, så da byttet jeg bare sikring..
kbteknik Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 det er den svarte ledning i motorledningsnettet hvis du skal måle er det enklest å starte i stikket
Bimmerlars Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Takk skal dere ha! Feilsøke i morgen jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå