Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

har du ikke så ikke skriv i topicen(send pm evt)

følger med på koed(er bare til m3er med sperre)

kun orginale 325 de har inn får salg nå

BUUMP

Skrevet

passer ikke , mener det er noe med traverson.

så går ikke ann å bare bytte over flensene fra min 320 og bytte til 325 mellom aksel. derfor vil jeg ha 325 kardang

BUMP

Skrevet
passer ikke , mener det er noe med traverson.

så går ikke ann å bare bytte over flensene fra min 320 og bytte til 325 mellom aksel. derfor vil jeg ha 325 kardang

BUMP

Nei, passer ikke rett over, men aner ikke hva du har for drivverk, så bare sa det i tilfelle :)

Skrevet

har det som trengs til å sette på 325 kardang på min 320.. det vil si 325 mellomaksel og ta og bruke flensene fra 320 kardangen..

men resten evt kan vi ta over PM, vil ikke ha så mye skriveri her.

roter til topicen.

BUmp!

Skrevet

Har komplett bakstilling til e36 3.0l m3. Mangler kun bremsecalipter og mellomaksling, så kan du bruke det i din bil. Travers,demper,nav,skiver,drivaksler og sperre diff.

Skrevet
Har komplett bakstilling til e36 3.0l m3. Mangler kun bremsecalipter og mellomaksling, så kan du bruke det i din bil. Travers,demper,nav,skiver,drivaksler og sperre diff.

ikke intr i det dessverre.. som sagt ikke M3

venter heller litt lengre da

bump

• 2 weeks later...
Skrevet
hvordan vet jeg at det er 25% eller ikke på bremsen på den 325 jeg har stående..

gjekke den opp så begge bakhjula står oppe, og så snurre det ene rundt og se om de går samme eller motsatt vei. samme vei=sperr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...