bmw_ftw Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Selger desverre bilen min Selges grunnet at den tikker litt og er noe galt med toppen (veit ikke hva) Info model e34 535i 1988 170 000km Ny motor (160 000km) fra GS ny lakert for 1 år siden. xenon i kjørelys noen under bilen full sidel stylingkit skinn intriør ( ingen hull eller stor slitasje) Senket 40/40 18" rondell felger 9"18 og 10"18bak carbon emblemer hamann pedaler, håndbrekk, ventilhetter og låsepinner kjøre komputer ( må skifte sikring eller noe på den) Lite rust ny dørlås sentral lås effektanlegg Tonede ruter abs bremser keenwood dvd spiller kicker basskasse 2x12 alpine forsterker nytt ratt og rattnav og neon kupebelysning - ved bilen Har fått en bulk i bagasjelokket Hb over 50'000 med alt
GiljeN Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 tror du skal komme med noen bilder og mer info..50.000 er litt dyer vil jeg tro om det er noe galt me toppen uten og vite hva som er galt ? og hvorfor ikke bytte sikringen til kjøre computeren viss det er det som er galt.så slipper du og fortelle om den feilen Ligger den på nettet ?
eriklepe Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 hehe "selges fordi sikring må skiftes"... Litt ugler på mosen der ja. Ikke for og ødelegge salgstråden din, men du bør jo være litt ærlig nå du prøver å selge bil...
bmw_ftw Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 sant:P etter det jeg og min far har finni ut er det ventilen forran som tikker og og to av stempla ligger etter men vi tror det er på grunn av dårlig plugg, synes ikke 50k er så dyrt med tanken på hva denne bilen har av deler:P bare sterioe koster 25k:P
bmw_ftw Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 vanskelig å si mer en det jeg vet:P jeg er ikke så erfaren i bilmekanik men min far veit litt så er han som har sakt dette til meg
haavco Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Hei hvor mye skal du ha for bilen uten sterio??
Anbefalte innlegg