Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell. er ikke sikker på om dette er ett teknisk spm eller ikke.

Men, etter en polakk kjørte i meg så jeg fikk noen riper i fangeren og luftintaket der luft temp sensoren står løsnet har ikke bilen startet.

Dette har skjedd 2 ganger før men da har bilen kommet etter 10-30 min...

har koblet ut luft temp sensoren for den hang bare i løse luften med det dekselet under bilen. dette skal vell ikke ha noe og si?

noen som vet hvorfor bilen oppfører seg slik?

var ute og kjørte inatt? senest kl 0300. gikk helt fint da.

takker på forhånd

Skrevet

jippi, en som svarte :D

var det jeg også tenkte, så nå ligger den og det lille røret inni bilen..

ingen andre som vet hvorfor dette greiene nekter og starte..

Er det mulig og høre på disse bilene om bensinpumpen går?

skal den starte med en gang du tar på tenning?

Skrevet

Hvis det har skjedd to ganger før, det har ikke vært noen fellesnevnere for de tre gangene da, at det har regnet, du har kjørt langt osv?

Kan jo være ukontakt i DME relè'et. De gangene bilen ikke starter, går starteren eller skjer det ikke noe når du vrir tenninga?

Skrevet

du hører ingenting når du kjører rundt starteren heller?? Få noen til å kinne på starteren, så legger du øret ned til tanken. åpne lokket under baksetet. det er det lokket på høyre side av bilen pumpa sitter.

hører du ikke noe da er det pumpa eller kan faktisk også være veivakselføler... på min gikk den, og da virket ikke pumpa heller.

Skrevet

Kinn motor å få en venn til å høre i baksetet.

Er som nevnt tidligere, ikke alltid bensinpumpen går når du vrir om tenning bare.

Kinner du å det er ingen lyd, så sjekk sikringen. Er den intakt, så bytt pumpen.

Skrevet

Byttet pumpe i dag, men det var framdeles ikkje noe lyd i pumpen.. mest sannsynlig er det veivsensoren som er problemet. Men hvordan bytter eg sensoren ? er jo utrolig vanskelig og komme til ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...