Bimmer327tic Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Ønsker og kjøpe dører og panser til en e-30 coupe. Helst i Vestfold eller i nærheten. Farve og småbulker spiller ingen rolle, men det må være tilnærmet rustfritt. Kan eventuelt være intresert i delebil også bare disse delene er bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoName Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 hei ! Har ei høgre dør til deg, så og sei rustfri. kan ta noen bilder om det er interesse.. bur på vestlandet.. Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajern Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 har begge dørene og panser dørene er så åssi rust fri, bare noe overfladisk vis jeg ikke husker feil.. panseret har begynt å flasse i klarlakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajern Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 bor foresten i nome i telemark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer327tic Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Blir litt langt og kjøre til vestlandet for ei dør desverre. Hvor mye hadde du tenkt deg for dette Ajern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajern Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 kom med bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer327tic Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Litt vanskelig og by på noe en ikke har sett. Du vet vel hvor mye du vil/må ha? Da er det jo bare og komme med et tall mellom der, så jeg slipper og komme med et skambud og fornærme deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajern Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 rundt 2000 eller så kan du jo komme med bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajern Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 forsatt interessert eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
glenn.G Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 jeg har dører Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts